Η Glencore έχει αυξήσει την παραγωγή μετάλλων που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων με ταχύτερο ρυθμό από τους ανταγωνιστές της, σύμφωνα με ανάλυση που συνέταξε η S&P Global Market Intelligence για το Reuters.
H παραγωγή κοβαλτίου και χαλκού από την αγγλο-ελβετική εταιρεία σχεδόν διπλασιάστηκε από το 2011 ως το 2016, ενώ τετραπλασιάστηκε η παραγωγή νικελίου.
Τα μέταλλα που χρησιμοποιούνται σε μπαταρίες για ηλεκτρικά οχήματα αντιστοιχούν περίπου στο 50% των κερδών της Glencore, ποσοστό διπλάσιο από αυτό ανταγωνιστών όπως η Rio Tinto και Anglo American.
Όπως επισημαίνει σε άρθρο του το Reuters, το στοίχημα της Glencore έχει πολλά οφέλη αλλά και ρίσκα. Το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής προστέθηκε μέσω συγχωνεύσεων, ενώ η εταιρεία έχει συσσωρεύσει περισσότερο χρέος από τους ανταγωνιστές. Συγκεκριμένα, έχει χρέος 28,4 δισ. δολάρια, έναντι 8,1 δισ. της Rio Tinto και 5,5 δισ. της Anglo American.