Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Generali
Νέες ψηφιακές υπηρεσίες αναβαθμίζουν την εμπειρία Συνεργατών - Πελατών
Πέμπτη, 17/05/2018

Στην πλήρη ψηφιοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών, από τη στιγμή που θα λάβουν μια προσφορά ασφάλισης μέχρι τη διαχείριση των αιτημάτων τους προς την εταιρεία, προχωρά η Generali.
Χάρη στη δημιουργία ενός κοινού περιβάλλοντος εργασίας, στο κεντρικό portal OneView της Generali, τόσο ο συνεργάτης, ο οποίος θα καλείται να διαχειριστεί το αίτημα του πελάτη, όσο και ο underwriter που πραγματοποιεί την εκτίμηση του κινδύνου, θα μπορούν να βλέπουν και να αξιολογούν τα ίδια δεδομένα. Μέσω της συνεχούς αναβάθμισης του OneView με νέες ψηφιακές υπηρεσίες και οι δύο πλευρές θα μπορούν να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με το κάθε αίτημα, σε πραγματικό χρόνο, να διαμοιράζονται αρχεία, όπως δικαιολογητικά και αιτήσεις, αποτελέσματα εξετάσεων ή άλλα έγγραφα, τα οποία συνήθως ζητούνται για την εκτίμηση του ασφαλιστικού κινδύνου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσβαση στις πληροφορίες των συμβολαίων και αιτημάτων του έχει πλέον και ο πελάτης, μέσω του αντίστοιχου portal πελατών MyGenerali. Εκεί θα μπορεί κι ο ίδιος να διαχειρίζεται τα αιτήματα του, μέσω ενός ψηφιακού οδηγού πλοήγησης, ο οποίος θα τον καθοδηγεί σε κάθε του βήμα.
Με αυτήν την απόλυτα ψηφιακή και διαφανή διαδικασία, η εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου γίνεται πιο απλή και γρήγορη από ποτέ. Μία ακόμη πρωτοπορία του νέου αυτού εργαλείου είναι ότι έχει ενσωματωμένους τους κανόνες underwriting. Με αυτόν τον τρόπο, παρέχει τη δυνατότητα για on-line έκδοση αναλυτικής προσφοράς ασφάλισης και αίτησης ασφάλισης για όποιο πρόγραμμα επιθυμεί ο χρήστης, μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Επίσης, μέσω chatbox ο ίδιος μπορεί να ανταλλάσσει πληροφορίες και να δέχεται ανατροφοδότηση και καθοδήγηση σε όποιο στάδιο απαιτηθεί.
Ο σχεδιασμός της νέας εφαρμογής επιτρέπει την ευχάριστη και αποτελεσματική πλοήγηση, ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα τις πληροφορίες που αναζητά και να ολοκληρώνει άμεσα τις απαιτούμενες εργασίες. Με τη χρήση διαφορετικών φίλτρων θα μπορεί να οργανώνει και να κατηγοριοποιεί τα αιτήματά του, να παρακολουθεί την εξέλιξή τους χρονολογικά και να λαμβάνει ειδοποιήσεις αλλά και χρηστικές συμβουλές, μέσα από ένα δυναμικό timeline, το οποίο καταγράφει τη συνολική δραστηριότητα. Έτσι το OneView μετατρέπεται σε ένα “e-γραφείο” για τον επαγγελματία ασφαλιστή, ενώ η επικοινωνία καταναλωτή- εταιρείας γίνεται πιο διαφανής, διαδραστική και άμεση.
Οι νέες e-υπηρεσίες που συστήνει η Generali αποτελούν άλλο ένα επιτυχημένο δείγμα της Smart & Simple στρατηγικής της κι έχουν αποσπάσει θετικά σχόλια τόσο από τους συνεργάτες όσο και τους ασφαλισμένους της. Όπως υπογραμμίζει ο κ. Π. Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali «Η αξιοποίηση της τεχνολογίας μάς φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες και τους συνεργάτες μας, δίνοντάς μας την ευκαιρία για παροχή βέλτιστης εξυπηρέτησης. Συνεπείς στη δέσμευσή μας προς τους συνεργάτες μας, επενδύουμε θέτοντας την τεχνολογία στην υπηρεσία τους, διευκολύνοντας το έργο τους. Απλοποιώντας τις διαδικασίες, μέσω ψηφιακών εφαρμογών, έχουμε τη δυνατότητα να δεσμεύουμε χρόνο, ενέργεια και πόρους στην κοινή μας αποστολή που δεν είναι άλλη από την προστασία των πελατών μας από κάθε κίνδυνο».

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Η Generali, επιδιώκοντας σταθερά να βρίσκεται δίπλα στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται για την ασφάλισή τους, επενδύει στον σχεδιασμό ...
Alpha Bank
Σε συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την Assicurazioni Generali (“Generali”) εισέρχεται η Αlpha Bank, για τη διάθεση μέσω του Δικτύου της ...
Generali
Την αξιοποίηση της τηλεματικής τεχνολογίας (telematics) προς όφελος των ασφαλισμένων θέτει η Generali, μέσω της εφαρμογής “Generali My Drive”. ...
Ασφάλιση αυτοκινήτου
Μία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους πελάτες και τους Συνεργάτες της στον κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου. Αξιοποιώντας την ...
 
 
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική εγκαινίασε τον φετινό κύκλο των συνεδρίων της από τη Θεσσαλονίκη, όπου διοργανώθηκε μια μεγάλη εκδήλωση με τη συμμετοχή περισσότερων από ...
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική, μέλος του Ομίλου Reale, στηρίζει έμπρακτα τον πρώτο διεθνή διαγωνισμό "Together 4 a Better World" του Ιδρύματος Reale, ο οποίος ...
Η Υδρόγειος Ασφαλιστική είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την τοποθέτηση του κυρίου Γεώργιου Γάκα στη θέση του Συνδιευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας. Η ενίσχυση ...
Με πέντε, καινούρια αλλά και ανακαινισμένα, καταστήματα ενισχύεται το δίκτυο νέων καταστημάτων ΔΕΗ σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να παρέχουν μία μοναδική ...
Η Εθνική Ασφαλιστική ανακοίνωσε σήμερα ότι, μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του σχεδίου μετασχηματισμού και της νέας εταιρικής στρατηγικής, o κ. Robert Gauci ...
Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα στον ασφαλιστικό κλάδο, έχει στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της τον άνθρωπο, το περιβάλλον του και το μέλλον του. ...
Η Reale Mutua di Assicurazioni, η μεγαλύτερη ιταλική εταιρεία αμοιβαίας ασφάλισης, μητρική του Ομίλου Reale, ολοκλήρωσε την εξαγορά του 75% του μετοχικού κεφαλαίου ...
Ιντεραμέρικαν Ζωής
Η «Ιντεραμέρικαν Ζωής», μέλος του Ομίλου Achmea, ενός κορυφαίου διεθνούς ασφαλιστικού Ομίλου με έδρα την Ολλανδία, ανακοινώνει την συγχώνευση με απορρόφηση της θυγατρικής ...
Ημέρα Ασφάλισης
Η μελέτη που πραγματοποίησε το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) αναδεικνύει τη σημαντική συμβολή του ασφαλιστικού κλάδου στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, ...
Η Εθνική Ασφαλιστική ανακοινώνει την τοποθέτηση του κ. Νάσου Ζαρκαλή στη θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της, από 1 Οκτωβρίου 2023. Ο κ. ...
Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) εγκαινίασαν την έναρξη συνεργασίας τους με την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας 5ετούς ...
Συμφωνία ΕΑΕΕ – ΟΑΣΕ
Μετά από μία μακρά περίοδο διαπραγματεύσεων σε κλίμα συνεννόησης και συναίνεσης, η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) και η Ομοσπονδία Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος ...