Περίοδο κρίσης φαίνεται να περνούν οι, άλλοτε στενές και φιλικές σχέσεις της διοίκησης του ΑΔΜΗΕ με τον υπουργό Περιβάλλοντος- Ενέργειας Γιώργο Σταθάκη, μετά τις διαρροές από κύκλους του Διαχειριστή, την περασμένη Παρασκευή, 19 Απριλίου, οι οποίες επέρριπταν ευθύνες στη ΡΑΕ για καθυστερήσεις, που με τη σειρά τους καθυστερούν το πρότζεκτ για τη διασύνδεση Κρήτης- Αττικής.
Η ΡΑΕ, σύμφωνα με τον Διαχειριστή, δεν έχει τροποποιήσει, ακόμα τις αποφάσεις για την αποσύνδεση της γραμμής Κρήτης -Αττικής από την ευρύτερη ηλεκτρική διασύνδεση Ισραήλ- Κύπρου- Κρήτης- Αττικής και την ένταξη στα Εργα Κοινού Ενδιαφέροντος της ΕΕ (PCI), προκειμένου να προχωρήσει η εν λόγω γραμμή να προχωρήσει εγκαίρως ως εθνικό έργο. Μάλιστα, η εταιρία ειδικού σκοπού Αριάδνη Interconnection, 100% θυγατρική του ΑΔΜΗΕ, φερόταν έτοιμηώστε ακόμη και σήμερα Μεγάλη Δευτέρα , να προχωρήσει στην δημοσίευση των τευχών διακήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού για την επιλογή των αναδόχων υλοποίησης του έργου.
Οι βολές προς τη ΡΑΕ φαίνεται πάντως πως ενόχλησαν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, η οποία καταλογίζει βιασύνη και αμετροέπεια στη διοίκηση του ΑΔΜΗΕ και δεν είναι λίγοι όσοι μιλούν πλέον ακόμα και για ρήξη των σχέσεων μεταξύ του υπουργού και του κ. Μάνου Μανουσάκη, του διευθύνοντα συμβούλου του ΑΔΜΗΕ, ο οποίος έχει διατελέσει και διευθυντής του γραφείου του κ. Σταθάκη.
Κύκλοι του υπουργείου διαμήνυαν προς κάθε κατεύθυνση ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΝ τάσσεται στον πλευρό της ΡΑΕ, η οποία πρέπει να προχωρήσει σε μια σειρά από προσεκτικούς χειρισμούς, προκειμένου να διασφαλιστεί η υλοποίηση του έργου αλλά και να μην ανοίξει νέος κύκλος αντιπαράθεσης τόσο με την Κομισιόν όσο και με την κυπριακών συμφερόντων εταιρία EuroasiaInterconnector.
Ας σημειωθεί ότι ο Euroasia Interconnector, υπέρ του οποίου είχαν παρέμβει οι Βρυξέλλες , τουλάχιστον κατά την πρώτη φάση της “σύγκρουσης” με τον ΑΔΜΗΕ, έχει κινήσει νομικές διαδικασίες κατά της ΡΑΕ.