Τη στρατηγική του digital marketing επιλέγουν, πλέον, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο, με τη σχετική αγορά να προσβλέπει σε ετήσια αύξηση 8% το 2015. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Gartner, οι δαπάνες για marketing μέσα από ψηφιακά κανάλια αντιπροσώπευαν ποσοστό 25% της συνολικής δαπάνης για marketing το 2014. Για την επόμενη χρήση, οι αναλυτές είναι ακόμη πιο αισιόδοξοι, καθώς εκτιμούν ότι περισσότερες από μία στις δύο εταιρείες (ποσοστό 51%), που σκοπεύουν να ενισχύσουν τον προϋπολογισμό τους για digital marketing ενέργειες, θα προχωρήσουν σε αύξηση μεγαλύτερη από το 17%.
Η έρευνα της Gartner αποκαλύπτει ότι οι εταιρικοί προϋπολογισμοί για marketing παρέμειναν “αλώβητοι”, με τις εταιρείες να επενδύουν ποσοστό 10,2% των ετήσιων εσόδων τους σε δραστηριότητες marketing. Μάλιστα, σχεδόν μία στις δύο εταιρείες, σύμφωνα με την έρευνα, που διενεργήθηκε μεταξύ επιχειρήσεων σε ΗΠΑ, Καναδά και Μεγάλη Βρετανία, το 50% σκοπεύει να αυξήσει τις σχετικές δαπάνες κατά το 2015.
Επιχειρήσεις και οργανισμοί “βλέπουν” στα ψηφιακά κανάλια μια πολύτιμη ευκαιρία να ενισχύσουν την ικανοποίηση του πελάτη και να θωρακίσουν τα έσοδα τους και ως εκ τούτου, αποδίδουν μεγάλη σημασία στο digital marketing. Σε τέτοιο βαθμό, μάλιστα, που σχεδόν 7 στις 10 εταιρείες (ποσοστό 68%) διατηρούν ξεχωριστά κονδύλια για digital marketing ενέργειες. Η δε υλοποίηση των ψηφιακών πλάνων marketing ποικίλει ανάλογα με την εταιρεία και τις ανάγκες της και υλοποιείται είτε από ξεχωριστά τμήματα marketing, την ίδια στιγμή που άλλες επιχειρήσεις ενσωματώνουν τις digital ενέργειες τους στα παραδοσιακά τμήματα marketing, που διαθέτουν,