Διπλασιασμό καθαρής κερδοφορίας, αύξηση 9% στον τζίρο και διεύρυνση πελατολογίου πέτυχε στο εννεάμηνο η Παπουτσάνης.
Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο ανερχόμενος στα 13,7 εκατ. ευρώ, τα αποτελέσματα μετά φόρων βελτιώθηκαν κατά 99% και ανήλθαν σε 315 χιλ. ευρώ, ενώ οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 41% του κύκλου εργασιών της.
Οι πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων αναπτύχθηκαν κατά 11%, ως αποτέλεσμα της καλής τουριστικής χρονιάς για την Ελλάδα αλλά και της συνεργασίας με την μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, μέσω της οποίας τα προϊόντα της εταιρείας τοποθετούνται σε παγκόσμιες ξενοδοχειακές αλυσίδες.
Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής αντιπροσωπεύουν το 23% του τζίρου. Οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων – οι οποίες αναπτύχθηκαν κατά 11% – αντιπροσωπεύουν το 22% ενώ οι παραγωγές για τρίτους το 55% του κύκλου εργασιών.
Τα αποτελέσματα προ φόρων σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε 421 χιλ. ευρώ από 217 χιλ. ευρώ. Σε επίπεδο μητρικήσ τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη 413 χιλ. ευρώ έναντι κερδών 213 χιλ ευρώ το εννιάμηνο του 2013.
Στόχος της διοίκησης είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του κύκλου εργασιών μέσω διεύρυνσης των υφιστάμενων συνεργασιών αλλά και επίτευξης νέων, ενίσχυσης των πωλήσεων επώνυμων προϊόντων εντός και εκτός Ελλάδας με παράλληλο έλεγχο του κόστους και των δαπανών.