Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Βράβευση ενός εμβληματικού brand στην ελληνική αγορά
Παπουτσάνης: «Χρυσό» το KARAVAKI στα Sales Excellence Awards 2023
Πέμπτη, 22/06/2023

Το KARAVAKI της Παπουτσάνης, ένα από τα πιο εμβληματικά brands της ελληνικής αγοράς, κατέκτησε την πρώτη θέση στα Sales Excellence Awards 2023, που διοργανώθηκαν πρόσφατα, στην κατηγορία «Επιτυχημένη Εισαγωγή Προϊόντος» για το επαναλανσάρισμα και τη στρατηγική είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων προσωπικής φροντίδας.

Με κεντρικό μήνυμα «Ένα KARAVAKI όλη η Ελλάδα μας!», την άνοιξη του 2022, το KARAVAKI επανασυστήθηκε στο καταναλωτικό κοινό, παρουσιάζοντας τρεις νέες σειρές με αφρόλουτρα, κρεμοσάπουνα και σαμπουάν. Η επιτυχημένη είσοδος της εταιρείας σε νέες κατηγορίες προσεγγίζοντας το σύγχρονο καταναλωτή συνεχίστηκε, όταν ένα χρόνο αργότερα, το αγαπημένο KARAVAKI παρουσίασε την ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης μαλλιών.

Σημειώνεται ότι οι νέες σειρές προσωπικής φροντίδας KARAVAKI περιέχουν 94%+ συστατικά φυσικής προέλευσης και βιολογικά ελληνικά εκχυλίσματα και έρχονται σε 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες με οικολογικό πρόσημο, εκφράζοντας έτσι απόλυτα τη δέσμευση της Παπουτσάνης για φυσική και περιβαλλοντικά υπεύθυνη καινοτομία.

Το επαναλανσάρισμα για το ιστορικό brand της ελληνικής αγοράς υποστηρίχθηκε δυναμικά με εκτεταμένη 360° καμπάνια επικοινωνίας στην τηλεόραση, τα έντυπα και το διαδίκτυο και με μοναδικές προσφορές, διαγωνισμούς, δράσεις με κοινωνικό πρόσημο και προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα.

Η κ. Βανέσσα Ζορμπά, Group Brand Manager στην Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαιτέρα περήφανοι που η αναγέννηση του εμβληματικού brand KARAVAKI, το οποίο μετρά περισσότερα από 70 χρόνια ιστορίας στην ελληνική αγορά, συνοδεύεται από «χρυσή» διάκριση στον αναγνωρισμένο θεσμό των Sales Excellence Awards. Το KARAVAKI μας, είναι συνυφασμένο με μνήμες, εικόνες και μυρωδιές από τα παιδικά μας χρόνια, και έχει δημιουργήσει μία δυνατή σχέση με τον Έλληνα καταναλωτή. Μία σχέση που συνοψίζεται σε μία και μόνο λέξη: ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. Αυτή η «εμπιστοσύνη» μας γεμίζει ευθύνη και αποτελεί δέσμευση για εμάς να κάνουμε αυτό το brand τόσο μεγάλο όσο και η ιστορία του!»

Τα βραβεία Sales Excellence Awards, που συνδιοργανώνεται σε ετήσια βάση από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και την Boussias Events, απονέμονται κάθε χρόνο στις εταιρείες με τις πιο αποτελεσματικές πρακτικές πωλήσεων, μετά από αξιολόγηση που πραγματοποιείται από στελέχη της αγοράς, εκπροσώπους φορέων και οργανισμών, καθώς και ακαδημαϊκούς με πολυετή επαγγελματική και ερευνητική εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων εντός και εκτός Ελλάδος.

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Η Παπουτσάνης ενημερώνει ότι οι παραγωγικές εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα δεν βρίσκονται σε κίνδυνο από την πυρκαγιά που έχει ...
Ιδανική φροντίδα και το καλοκαίρι
Με πλούσια περιποιητική σύνθεση η νέα σειρά KARAVAKI Θρέψη & Ενυδάτωση προσφέρει φροντίδα και προστασία από τον ήλιο και ...
Μητσοτάκης
Το παράδειγμα της εταιρείας "Παπουτσάνης" για το πώς εν μέσω μιας κρίσης μπορεί να αντιμετωπιστεί έγκαιρα μία γραφειοκρατική δυστοκία ...
Παπουτσάνης
Διπλασιασμό καθαρής κερδοφορίας, αύξηση 9% στον τζίρο και διεύρυνση πελατολογίου πέτυχε στο εννεάμηνο η Παπουτσάνης.  Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών της ...
Παπουτσάνης
Η Sirecled Hellas, συνεργάζεται με την Παπουτσάνης συμβάλλοντας στην προώθηση της πράσινης ενέργειας, τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος και ...
Παπουτσάνης
Σε νέα συνεργασία με την Ισπανική αλυσίδα DIA (Distribuidora Internacional de Alimentación) για την παραγωγή στερεών σαπουνιών τα οποία ...
Παπουτσάνης
Ανάπτυξη του κύκλου εργασιών σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013, αναμένει για το τρέχον δεύτερο εξάμηνο της ...
Παπουτσάνης
Η Παπουτσάνης συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία για 4η χρονιά βελτιώνοντας τα οικονομικά μεγέθη της. Η ανάπτυξη των πωλήσεων ...
 
 
Πολύ υψηλότερες θα παραμείνουν οι τιμές του ηλεκτρισμού στην Ευρώπη τις επόμενες δεκαετίες σε σχέση με τους διεθνείς ανταγωνιστές, με βιομηχανίες όπως αυτές ...
Τη συλλογή Ηλεκτρικός Πολιτισμός παρουσιάζει η ΔΕΗ, η οποία περιλαμβάνει δεκαοκτώ συλλεκτικά προϊόντα με σήμα τον κεραυνό, εμπνευσμένα από το πλούσιο ιστορικό αρχείο ...
Η Παπουτσάνης ενημερώνει ότι οι παραγωγικές εγκαταστάσεις της στη Ριτσώνα δεν βρίσκονται σε κίνδυνο από την πυρκαγιά που έχει ξεσπάσει σε παρακείμενη τοποθεσία. ...
Το instacar, η πρώτη πλήρως ψηφιακή υπηρεσία μίσθωσης και πώλησης οχημάτων στην Ελλάδα, δημιούργησε στις αρχές του 2024, το πρόγραμμα ‘Πορτοκαλί Κερκίδα’, μια ...
Αγαπητοί μέτοχοι, φίλες και φίλοι, Σας καλωσορίζω στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση του Ομίλου μας. Οι τελευταίοι 12 μήνες υπήρξαν εξαιρετικά πυκνοί σε εξελίξεις, θέτοντας ...
Η μεταλλευτική δραστηριότητα αναδεικνύεται ως μία από τις κύριες πηγές περιφερειακής ανάπτυξης, ιδίως σε περιοχές με πλούσιο σε ορυκτούς πόρους υπέδαφος, όπως αυτό ...
Το πλήγμα που δέχεται η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής βιομηχανίας λόγω του υψηλού ενεργειακού κόστους και των “κουτσουρεμένων”, όπως τα χαρακτήρισε,  μέτρων μείωσης του ...
Το δίκτυο διανομής του τόνου Καλλιμάνης επεκτείνεται περαιτέρω καθώς από την 1η Ιουνίου η σειρά τόνου είναι διαθέσιμη σε καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ. Από τις ...
Η Cenergy Holdings ανακοινώνει ότι η Hellenic Cables, ο κλάδος καλωδίων της, υπέγραψε σύμβαση με την Elia Asset NV/SA, σε κοινοπραξία με την ...
Μια μεγάλη επιχειρηματική συμφωνία ανακοίνωσε την Πέμπτη 20 Ιουνίου η Energean plc (LSE: ENOG, TASE: אנאג) προς τα χρηματιστήρια του Λονδίνου και του ...
Άνοιξε αυλαία το συνέδριο «Mergers & Acquisitions Summit», το οποίο φιλοδοξεί να διερευνήσει το συναρπαστικό πεδίο του M&A, αναδεικνύοντας τον ρόλο που μπορεί να ...
Με επιστολή του στην υφυπουργό Παιδείας κ Ιωάννα Λυτρίβη την οποία κοινοποιεί στους κκ. Γ. Αμανατίδη, Περιφερειάρχη Δ. Μακεδονίας , Ι. Κοκκαλιάρη, Δήμαρχο ...