Πρεμιέρα κάνει σήμερα το νέο σύστημα της ΔΕΗ για τον διακανονισμό των οφειλών μέσω τηλεφώνου. Ο καταναλωτής που θέλει να ενταχθεί στη νέα ρύθμιση της ΔΕΗ, που ανακοινώθηκε πρόσφατα, θα μπορεί να τηλεφωνεί, να δίνει τα στοιχεία του (αριθμό ταυτότητας, ΑΦΜ, αριθμό παροχής, το ύψος του χρέους κλπ ) και αφού ενημερωθεί για το πακέτο της ρύθμισης που αντιστοιχεί στην περίπτωσή του, τότε θα επιλέξει τον διακανονισμό και θα πληροφορηθεί για το ύψος της προκαταβολής που πρέπει να πληρώσει. Στη συνέχεια με SMS θα λαμβάνει ένα κωδικό για την εξόφληση της προκαταβολής, που θα μπορεί να χρησιμοποιήσει είτε στα καταστήματα για να πληρώσει, είτε για να πληρώσει ηλεκτρονικά.
Κατόπιν θα παραλαμβάνει ταχυδρομικώς όλα τα έγγραφα που αφορούν στον διακανονισμό του χρέους του, τις αναλυτικές δόσεις κλπ
Πληροφορίες από τη ΔΕΗ αναφέρουν, ότι παρότι είναι ελάχιστο το χρονικό διάστημα από τότε που ανακοινώθηκε η νέα ρύθμιση οφειλών, παρατηρείται ήδη κινητικότητα, με αρκετούς καταναλωτές να έχουν σπεύσει στα γραφεία της ΔΕΗ για να ζητήσουν πληροφορίες και να ενταχθούν στο μέτρο. Μάλιστα παρατηρείται ενδιαφέρον και από αρκετούς οφειλέτες με υψηλά χρέη, στην κατηγορία των 3.000 ευρώ.