Το 90,3% των προϊόντων που πουλήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday, αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή, το 1,2% αγοράστηκε ακριβότερα και μόλις το 8,5% πουλήθηκε με έκπτωση.
Αυτό προκύπτει από τα στοιχεία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Skroutz, αποτυπώνοντας ανάγλυγφα την κοροιδία και τον εκφυλισμό του συγκεκριμένου θεσμού εντός των συνόρων.
Σε σχέση με το 2018, οι φετινές εκπτώσεις κατά την Black Friday ήταν αισθητά πιο περιορισμένες στο σύνολό τους. Πέρυσι το 15% των προϊόντων αγοράστηκαν φθηνότερα, δηλαδή σχεδόν τo διπλάσιo ποσοστό αναλογικά από ότι φέτος. Αυτό προκύπτει από τη μελέτη των επισκέψεων και των αγορών που πραγματοποιήθηκαν μέσα από την ιστοσελίδα του Skroutz.
Τα Top 10 προϊόντα σε πωλήσεις
Όσον αφορά στις πωλήσεις σε όγκο, ρεκόρ σημείωσαν οι κατηγορίες Κινητά Τηλέφωνα, Sneakers, Θήκες Κινητών Τηλεφώνων και Κρέμες Προσώπου. Σημαντικές πωλήσεις, επιπλέον, είχαν τα Αθλητικά Παπούτσια, τα Ειδικά Συμπληρώματα, τα Bluetooth Handsfree, οι Βιταμίνες και τα είδη Προστασίας Οθόνης Κινητών. Τα κινητά τηλέφωνα συνεισέφεραν με αύξηση ρεκόρ στον παραγόμενο τζίρο με 5,91 εκατ. ευρώ, ενώ τα Laptops και οι Τηλεοράσεις δημιούργησαν τζίρο 1,33 εκ. ευρώ και 1,26 εκ. ευρώ αντίστοιχα.
Τα Top 10 προϊόντα με αξιοσημείωτη έκπτωση
Τα Κινητά Τηλέφωνα, οι Βρεφικές Τροφές και Bluetooth Handsfree είχαν ελάχιστα προϊόντα με πραγματική έκπτωση. Αντίθετα, στις κατηγορίες: Αφυγραντήρες, Βιταμίνες, Κρέμες Προσώπου και PS4 Games πάνω από το ¼ των προϊόντων τους αγοράστηκαν με αξιοσημείωτη έκπτωση.