Το σινιάλο εκκίνησης για την επέκταση της Coral, της εταιρείας εμπορίας και διάθεσης πετρελαιοειδών της Motor Oil που φέρει το σήμα της Shell, στα Βαλκάνια δόθηκε με την εξαγορά του 75% της APIOS d.o.o στην Κροατία.
Η Coral αποτελεί τη συνέχεια της Shell Hellas, όταν το 2010 η Mοotor Oil εξαγόρασε την τελευταία, αποκτώντας επίσης τα δικαιώματα χρήσης του brand της μεγάλης πολυεθνικής για την Ελλάδα και στη συνέχεια και για άλλα κράτη στα Βαλκάνια.
Η εταιρεία εμπορίας ενεργοποιεί σταδιακά τις θυγατρικές της, που έχει συστήσει από το 2017 σε βαλκανικές χώρες. Για την ακρίβεια, προχωρά στο άνοιγμα πρατηρίων υγρών καυσίμων, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, βρίσκεται και σε αναζήτηση αποθηκευτικών χώρων.
Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες, σύντομα θα ανοίξει δύο πρατήρια στη Βόρεια Μακεδονία, μέσω της θυγατρικής της που έχει συστήσει από το 2017.
Σχέδια για τη λειτουργία πρατηρίων έχει και για την Αλβανία και το Μαυροβούνιο, όπου επίσης βρίσκεται με θυγατρικές από το 2018 και το 2017 αντίστοιχα, έχοντας παράλληλα συνάψει συμφωνία χρήσης σημάτων (trademark license agreement) με τη Shell Brands International B.V. για τη χρήση του σήματος Shell.
Στη Σερβία, ήδη η Coral λειτουργεί πέντε μεγάλα πρατήρια υγρών καυσίμων σε αυτοκινητόδρομους και άλλες πόλεις της χώρας, ενώ σε φάση κατασκευής και αδειοδότησης βρίσκονται άλλα έξι ιδιολειτουργούμενα πρατήρια.
Η εταιρεία εμπορίας πετρελαιοειδών μπήκε, όπως ανακοινώθηκε χθες, και στη ραγδαία αναπτυσσόμενη οικονομία της Κροατίας. Με την απόκτηση του 75% της APIOS, η οποία έχει το 3% της αγοράς καυσίμων, εντάσσει στο χαρτοφυλάκιό της 26 πρατήρια.
Όπως αναφέρουν πηγές, η Coral μπαίνει σταδιακά και με προσεκτικά βήματα στη βαλκανική αγορά. Εκτιμά πως το brand της Shell θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών των συγκεκριμένων χωρών. Οι αγορές, σύμφωνα με παράγοντες της εταιρείας, είναι ιδιαίτερες καθώς αντιμετωπίζουν εδώ και πολλά χρόνια προβλήματα με την ποιότητα και τη διακίνηση των καυσίμων. Οπότε, κατά τα ίδια στελέχη, το brand της Shell δίνει ένα μοναδικό πλεονέκτημα στην Coral έναντι των υπόλοιπων ανταγωνιστών της στις προαναφερόμενες χώρες.
Πηγή: euro2day, Χρήστος Κολώνας