Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Hyundai i20 1.1 CRDi
"Σφήνα" στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό
Hyundai,
Τετάρτη, 24/06/2015

Άλλο πράγμα είναι να διαβάζεις τις προδιαγραφές και άλλο να βλέπεις κάτι ζωντανό μπροστά σου.

Αναθεωρείς απόψεις και με το νέο Hyundai i20 συμβαίνει αυτό ακριβώς: από τις προδιαγραφές του δεν φαίνεται να είναι κάτι ιδιαίτερο, αλλά η εμφάνισή του κάνει σαφές πως η κορεάτικη φίρμα πέτυχε τον στόχο της.

Πολλά αισθητικά στοιχεία έχουν μεταφερθεί από τα μεγαλύτερα μοντέλα στο νέο i20, με αποτέλεσμα το νέο μικρό Hyundai να είναι μοντέρνο και ιδιαίτερα ευχάριστο προβάλλοντας την δική του ταυτότητα, με δυνατό του σημείο τα εμπρός φωτιστικά σώματα που ακολουθούν και τονίζουν τις γωνίες του αμαξώματος.

Γενικά το σύνολο είναι ισορροπημένο και δείχνει τώρα όσο ποτέ, ικανό να μπει “σφήνα” στον ευρωπαϊκό και όχι μόνο ανταγωνισμό της κατηγορίας.

Στο εσωτερικό το νέο i20 προσφέρει αυτό ακριβώς που υπόσχεται με ικανοποιητικούς χώρους για 4 ενήλικες επιβάτες και για αποσκευές 326 λίτρων. Ο διάκοσμος έχει κάνει σημαντικά βήματα προς τα εμπρός και η σχεδίαση του ταμπλό εκπλήσσει ευχάριστα, τόσο με την προσεγμένη εργονομία των χειριστηρίων όσο και με τη διαμόρφωση της κεντρικής κονσόλας. Εκεί βρίσκονται συγκεντρωμένα τα χειριστήρια του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος, πλαισιωμένα από δύο μακρόστενους αεραγωγούς.

Ο οδηγός έχει μπροστά του ένα τιμόνι νέας σχεδίασης, με έντονη ηλεκτρική υποβοήθηση, ενώ ο επιλογέας βρίσκεται στη σωστή απόσταση και υπογραμμίζει ότι τέτοιου είδους λεπτομέρειες έχουν προσεχθεί.

Αφήνοντας τους εντυπωσιασμούς, το i20 είναι ένα μικρό μοντέλο που φέρνει σε πέρας ευχάριστα τις αστικές του υποχρεώσεις, προσφέροντας μεγάλη ευελιξία, εύκολο παρκάρισμα και ζηλευτή ευκολία στην οδήγηση.

Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα με τον 3κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 1.1 λίτρων κάτω από το καπό του, μιλάμε και για ένα από τα πλέον οικονομικά μοντέλα της κατηγορίας. Μπορεί να αποδίδει μόνο 75 ίππους οι οποίοι δε μπορούν να κάνουν και πολλά σε επίπεδο επιδόσεων, αλλά από την άλλη, η ροπή των 18,3 χλγμ. είναι εκεί και ισορροπεί την κατάσταση. Έτσι τελικά, παρά το μακρύ σε κλιμάκωση 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων που έχει εξαιρετικό σε κούμπωμα λεβιέ η επιτάχυνση του i20 1.1 CRDi είναι αποδεκτή για τον αστικό ιστό και τον περίγυρό του. Από την άλλη, σε πιο ανοιχτό δρόμο θα αναζητήσεις περισσότερη ισχύ, αφού εκτός των άλλων το πλαίσιο του αυτοκινήτου σχεδόν εκλιπαρεί για κάτι τέτοιο. Αυτό όμως το ξεχνάς κάθε φορά που κοιτάζεις τη μέση κατανάλωση στον υπολογιστή ταξιδίου. Εάν το προσπαθήσεις θα τη δεις ακόμα και κάτω από τα 5 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε κανονικές συνθήκες θα πρέπει να την υπολογίζεις μια ιδέα πάνω από τα 5,8 λίτρα/100 χλμ.

Για την ιστορία, να αναφέρουμε ότι η Hyundai δηλώνει 3,7 λίτρα/100 χλμ. Επίσης μηδενικά είναι τα τέλη κυκλοφορίας (εκπομπές CO2 97 γρμ./100 χλμ), γεγονός που δίνει έξτρα πόντους σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Η βασική έκδοση του Hyundai i20 1,1 CRDi στοιχίζει 11.990 ευρώ με το όφελος απόσυρσης και την έκπτωση.

Αποτελεί δε μια εξαιρετική λύση στο πρόβλημα των μετακινήσεων, με περιορισμένα λειτουργικά έξοδα και βέβαια την 5ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του.

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Έσπασε τα χρονόμετρα στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Hyundai Ioniq 5 N. Το πιο ισχυρό μοντέλο που έχει ...
Autohellas
Η Autohellas ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του έτους 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 28,6% στον κύκλο εργασιών σε ενοποιημένο επίπεδο, ο οποίος ανήλθε σε €340,6 ...
Hyundai - Kia
  Οι φίλοι-ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων Hyundai-Kia είναι πλέον κάτω από την «ομπρέλα» ενός πολύ δυνατού Ομίλου, με νευραλγικά σημεία πωλήσεων ...
Kia - Hyundai
Υπεγράφη, τελικά, μετά από αρκετούς μήνες προετοιμασίας και  διαπραγματεύσεων συμφωνία εξυγίανσης   του  Ομίλου Δάβαρη και των Τράπεζων Πιστωτών του ...
Autodeal Π&Ρ Δάβαρη - Hyundai Eλλάς Π&Ρ Δάβαρη
Mε ανακοίνωση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της συγκέντρωσης που αφορά στην «απόκτηση  αποκλειστικού ελέγχου από την εταιρία DERASCO TRADING ...
 
 
Το κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων στη Γερμανία με σκοπό να μειώσει χιλιάδες θέσεις εργασίας εξετάζει ο Όμιλος VolksWagen σύμφωνα με εκπροσώπους των εργαζομένων ...
Μια ολοκληρωμένη εμπειρία φόρτισης προσφέρει η ΔΕΗ στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, με την ενεργοποίηση του bluePass, της νέας υπηρεσίας της ΔΕΗ που με ...
Η BMW Group Korea ανακοίνωσε ότι εγκαινίασε τον χώρο στάθμευσης για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) μαζί με την GS Group και την ...
Εν αναμονή της αποκάλυψης του Renault 4 E-Tech electric που θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 14 Οκτωβρίου, η Renault αποκαλύπτει ...
Τρία χρόνια λειτουργίας και συνεχούς ανάπτυξης συμπλήρωσε η ΔΕΗ blue, έχοντας δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα που πλέον έχει παρουσία ...
Την ανανέωση της στήριξής της, ως Μέγας Χορηγός και Χορηγός Ονομασίας του ιστορικού θεσμού του EKO Acropolis Rally και για τη διετία 2026-27, ...
Στη σημερινή βιομηχανία φορτιστών EV, η έλλειψη αξιοπιστίας, οι περίπλοκες εμπειρίες φόρτισης για τους οδηγούς και η ανεπαρκής απόδοση επένδυσης (ROI) είναι τρεις ...
Η ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ΔΕΗ blue, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης και διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα και η ...
Με πρόσφατη ανακοίνωσή της, η JV Leapmotor International,ξεκινάει τις εξαγωγές στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους με 9 κράτη να είναι τα πρώτα ...
Ένα ηλεκτρικό βαν όπως το ETP3 της BYD, είναι ιδανικό για επαγγελματική χρήση και κίνηση σε αστικό περιβάλλον με την αυτονομία να φτάνει ...
Σε δοκιμαστική λειτουργία έθεσε σήμερα η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων την ηλεκτρονική εφαρμογή chargingcost.gr που αφορά στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για ...
Η Ολυμπιακή Φλόγα των 33ων Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», ξεκίνησε το ταξίδι της με στόχο να καλύψει 5.202 χιλιόμετρα και 563 ναυτικά ...