Η Opel δε θα μπορούσε να αφήσει το νέο Astra χωρίς την πρακτικότερη στέισον βάγκον έκδοση του. Έτσι λοιπόν, λίγους μήνες μετά την παρουσίαση του πεντάθυρου Astra, σειρά έχει το Astra Sports Tourer. Αμφότερα θα κάνουν το επίσημο ντεμπούτο τους τις επόμενες ημέρες στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, ενώ οι παραγγελίες του Astra Sports Tourer θα ξεκινήσουν από τη Γερμανία στις 10 Οκτωβρίου.
Σύμφωνα με την Opel το Astra Sports Tourer θα είναι 200 κιλά (1.263 συνολικό βάρος) ελαφρύτερο από το απερχόμενο μοντέλο, θα τροφοδοτείται από την ιδία γκάμα κινητήρων της χατσμπάκ έκδοσης, με την οποία θα μοιράζεται επίσης τις νέες τεχνολογίες, όπως την υπώρεια συνδεσιμότητας OnStar και το σύστημα πολυμέσων IntelliLink.
Το χαρτοφυλάκιο των κινητήρων έχει στη βάση του τον τρικύλινδρο χιλιάρη ECOTEC, ενώ η ισχύς του κυμαίνεται από 95 μέχρι και 200 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται ο 1.6 ECOTEC Turbo Direct Injection, ο οποίος θα κάνει πρεμιέρα στη γερμανική πόλη με 200 ίππους και 300 Nm ροπής.
Το εσωτερικό του Astra Sports Tourer είναι πιο ευρύχωρο, με τους εμπρός επιβάτες να κερδίζουν 26 χλστ. επιπλέον για τα κεφάλι τους και οι πίσω 28 χλστ. Η πόρτα του χώρου αποσκευών μπορεί να ανοίγει μόνο με ένα πέρασμα του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, αποκαλύπτοντας 1.630 λίτρα, ενώ με τον ίδιο τρόπο μπορεί και να κλείσει.
Οι εξωτερικές του διαστάσεις παρέμειναν ίδιες με το απερχόμενο μοντέλο, με το μήκος να διατηρείται στα 4.702 χλστ., το πλάτος στα 1.871 χλστ. και το ύψος στα 1.499 χλστ. Η επιμηκυμένη οροφή διαθέτει χρωμιωμένες ράγες, ενώ η γραμμή της «σβήνει» ελαφρώς στο τελείωμα της, δίνοντας ένα δυναμισμό στο αμάξωμα.
Τη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων διευκολύνουν να αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα σε ποσοστά 40/20/40, ενώ το πακέτο FlexOrganizer επιτρέπει τη σωστή διαρρύθμιση του πορτμπαγκάζ, με το δίχτυ συγκράτησης αντικειμένων και τις πλευρικές ράγες, ώστε όλα να αποθηκεύονται με τάξη και ασφάλεια.