Η Toyota φαίνεται πως επενδύει στο υδρογόνο ως εναλλακτική μορφή ενέργειας, καθώς μετά το Mirai που έχει μπει πλέον στην παραγωγή, μας συστήνει το πρωτότυπο FCV Plus στην Έκθεση του Τόκιο.
Το FCV Plus έχει φουτουριστική σχεδίαση, η οποία θέλει να εκφράσει την προηγμένη τεχνολογία που κουβαλάει. Το μήκος του είναι 3.800 χλστ., το πλάτος του 1.750 χλστ. και το ύψος του 1.540 χλστ. Η συστοιχία των κυψελών καυσίμου είναι τοποθετημένη ανάμεσα στους μπροστινούς τροχούς, ενώ το ρεζερβουάρ υδρογόνου πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων, δημιουργώντας με τη δομή αυτή μια ευρύχωρη καμπίνα με μεταξόνιο 3.000 χλστ.
Σύμφωνα με την Toyota όταν το FCV Plus δε χρησιμοποιείται για μετακινήσεις, τότε η ηλεκτρική ενέργεια που παράγει από το υδρογόνο μπορεί να προσφερθεί και για άλλες χρήσεις στο σπίτι ή στο γραφείο.