Ξεκινά από 1ης Ιανουαρίου το μπόνους για τους καλοπληρωτές πελάτες της ΔΕΗ. Πρόκειται για την επιστροφή του διπλάσιου της αξίας του παγίου που πληρώνουν οι καταναλωτές στη Χαμηλή Τάση με την προϋπόθεση να έχουν εξοφλήσει εμπρόθεσμα όλους τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος του 2015.
ογαριασμό, ο οποίος εκΗ επιστροφή θα γίνεται με τον εκκαθαριστικό λδίδεται κάθε τέσσερις μήνες και το “μπόνους” θα μετρά από την 1η Ιανουαρίου 2016.
Η ΔΕΗ εκτιμά ότι με τον τρόπο αυτό θα επιστρέψει περί τα 30 εκατ. ευρώ στους συνεπείς πελάτες της.
Το πρόγραμμα “Επιβράβευσης των Συνεπών Πελατών” εντάσσεται στη νέα εμπορική και τιμολογιακή πολιτική για τους καταναλωτές της Μέσης και Χαμηλής Τάσης, που έχει ανακοινώσει η ΔΕΗ σε μία πρώτη αντίδραση στις κινήσεις των ανταγωνιστών της που διεκδικούν μερίδιο στην λιανική αγορά ηλεκτρικού ρεύματος.
Στο πλαίσιο αυτό η ΔΕΗ έχει ήδη εφαρμόσει μειωμένα επαγγελματικά τιμολόγια σε Χαμηλή και Μέση Τάση και ένα πακέτο για εταιρείες και ομίλους με πανελλαδικό δίκτυο
Συνολικά, το πρόγραμμα εκτιμάται ότι “επιστρέφει” στους πελάτες της ΔΕΗ πάνω από 80 εκατ. ευρώ.
Το μερίδιο της ΔΕΗ στη λιανική αγορά μπορεί να έχει αρχίσει να μειώνεται, κυμαίνεται σήμερα γύρω στο 93-94%, απέχει όμως πολύ από τον στόχο που έχει θέσει το μνημόνιο για περικοπή κατά 20% του μεριδίου της εταιρίας ως το 2018 και στο 50% της αγοράς ως το 2020. Οι ανακατατάξεις που αναμένονται σε όλη την αγορά ηλεκτρισμού, εν όψει της εφαρμογής μέτρων, όπως οι δημοπρασίες ηλεκτρισμού που θα οδηγήσουν στην υλοποίηση του στόχο για τη μείωση του μεριδίου της ΔΕΗ έχουν αρχίσει ήδη να κινητοποιούν τους εναλλακτικούς παρόχους.
Στο παιχνίδι μπαίνουν ο ΟΤΕ, τα ΕΛΤΑ και η ΕΥΔΑΠ ενώ ήδη δραστηριοποιούνται 7 εταιρίες. Πρόκειται για τις : Elpedison (EΛΠΕ-Εdison, Ελλάκτωρ), Protergia (Ομιλος Μυτιληναίου), Ηρων Ενεργειακή (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), Green, Watt+Volt, Voltera και NPG.
Ο ανταγωνισμός, που αποτυπώνεται τους τελευταίους μήνες και στην έντονη διαφημιστική εκστρατεία των εταιριών, φαίνεται να οδηγεί πολλούς από τους εναλλακτικούς παρόχους σε συνεργασία με εταιρίες που διαθέτουν εκτεταμένα δίκτυα πώλησης. Στα σχέδια είναι και η δημιουργία “πακέτων”, ίσως αυτό να φανεί σύντομα στην περίπτωση του ΟΤΕ-, στα οποία θα προσφέρονται συνδυασμένες παροχές τηλεφωνίας και ηλεκτρισμού ή άλλων ενεργειακών υπηρεσιών.