Ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε η αλυσίδα καταστημάτων Public (Retailworld Α.Ε.), μέλος του ομίλου Olympia, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, εν μέσω του δύσκολου οικονομικού περιβάλλοντος στη χώρα, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική πορεία της στην ελληνική αγορά.
Πιο συγκεκριμένα, το 2015 αποτέλεσε έτος-ορόσημο για την εταιρία, καθώς ολοκληρώνοντας 10 χρόνια λειτουργίας η αλυσίδα καταστημάτων Public (Retailworld Α.Ε.) κατέγραψε, για πρώτη χρονιά, λειτουργική κερδοφορία. Τα ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα (προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων - EBITDA) της κλειόμενης χρήσης 2015 διαμορφώθηκαν κερδοφόρα και ανήλθαν στο ποσό των 146.285 ευρώ έναντι ζημιών -9.942.882 ευρώ της χρήσης 2014.
Ο κύκλος εργασιών σημείωσε σημαντική αύξηση like for like της τάξης του 22,6%. Πιο συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της χρήσης 2015 ανήλθε στο ποσό των 222.538.358 ευρώ έναντι 181.580.497 ευρώ το 2014.
Σύμφωνα με την εταιρία, στα θετικά αποτελέσματα συνέβαλε αποφασιστικά το δυνατό εμπορικό πλάνο της, που επέφερε σημαντική ενίσχυση των μεριδίων σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες. Όπως σημειώνεται, τα Public αναδείχτηκαν σε #1 retailer στις πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, action cameras & drones, βιβλίων, ταινιών, μουσικής και εισιτηρίων θεαμάτων. Σημαντική ήταν και η συμβολή των εποχικών κατηγοριών στην αύξηση των πωλήσεων παράλληλα με την ενίσχυση του μεριδίου των καταστημάτων Public σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της Retailworld A.E., ο διευθύνων σύμβουλος Χρήστος Καλογεράκης σημείωσε: «Παρά το ευμετάβλητο οικονομικό περιβάλλον, το 2015 σηματοδοτήθηκε από την επίτευξη λειτουργικής κερδοφορίας. Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ενώ επιβεβαιώνουν τη στρατηγική ανάπτυξης μεριδίων των Public στην αγορά των προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που με τη συμπλήρωση των 10 χρόνων επιτυχούς παρουσίας μας σε Ελλάδα και Κύπρο έχουμε καταγράψει μία τόσο δυναμική πορεία, αποτελώντας μία από τις αγαπημένες μάρκες των Ελλήνων και Κυπρίων καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε στοχεύοντας πάντα στο χαμόγελο των επισκεπτών μας».
Σύμφωνα με την εταιρία, καταλύτης για τη συνεχή ισχυροποίηση της θέσης και την αύξηση των οικονομικών μεγεθών των Public είναι και η ξεκάθαρη στρατηγική που δίνει έμφαση στον πελάτη.
Επιπλέον, όπως σημειώνεται, την ανάδειξη των Public σε μία από τις ισχυρότερες αλυσίδες του ελληνικού λιανεμπορίου επιβεβαιώνει το γεγονός ότι, κατά το 2015, 25 εκατ. καταναλωτές επισκέφθηκαν τα καταστήματα του δικτύου, ενώ 32 εκατ. εμπιστεύτηκαν τα 2 e-shops της εταιρίας, σε Ελλάδα και Κύπρο, υλοποιώντας 800.000 ειδικές παραγγελίες σε δυσεύρετα βιβλία και προϊόντα του εξωτερικού.
Τέλος, η πελατοκεντρική φιλοσοφία των Public αποτυπώνεται στις 11 διακρίσεις που απέσπασε η εταιρία, κατά το 2015, για την εξυπηρέτηση και την ανάπτυξη του omnichannel, καταδεικνύοντας τη βελτίωση σε όλους τους δείκτες του customer service.