Η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με διάφορες εταιρείες προκειμένου να πωλήσει το σύνολο των ακινήτων, εγκαταστάσεων και εξοπλισμού που σχετίζονται με την εγκατάσταση του Αμύνταιου. Tο εν λόγω εργοστάσιο εγκαινιάσθηκε τον Ιούνιο του 2005 ενάμιση χρόνο πριν την αποχώρηση της ΦΑΓΕ από την κατηγορία του φρέσκου γάλακτος και κόστισε περί τα 37 εκατ. ευρώ.
Κατά το 2015 η εταιρεία παρουσίασε σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, μείωση πωλήσεων στην Ελλάδα και αύξηση στο εξωτερικό, μεγάλη αύξηση κερδοφορίας, μείωση πωλήσεων σε αξία, αλλά αύξηση κατ’ όγκο. Αναλυτικά, οι πωλήσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 648,2 εκατ. δολ. έναντι 667,9 εκατ. δολ. το 2014 καταγράφοντας μείωση κατά 2,9%. Η πτώση αυτή αποδίδεται στην αρνητική επίδραση που είχε η αποδυνάμωση του ευρώ και της στερλίνας έναντι του δολαρίου. Ωστόσο, σύμφωνα με την εταιρεία, η μείωση αυτή καλύφθηκε εν μέρει από την αύξηση του όγκου των πωλήσεων κατά 3,2% και από την αύξηση των τιμών πώλησης των προϊόντων της.
Ειδικότερα, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιταλία κατά 2,8%, 32% και 40,1%, αντίστοιχα, σε αντίθεση με τις πωλήσεις της εταιρείας στην Ελλάδα, που μειώθηκαν κατά 11,1%. Οι κύριοι λόγοι για τη μείωση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά, όπως σημειώνεται στις οικονομικές της καταστάσεις, ήταν η παρατεταμένη οικονομική κρίση στη χώρα η οποία έχει επιδεινωθεί από την επιβολή ελέγχων στην κίνηση κεφαλαίων και η μείωση των πωλήσεων σε επισφαλείς πελάτες. Εξαιτίας της νέας σημαντικής μείωσης των πωλήσεών της στην Ελλάδα, στο τέλος του 2015 οι εκτός συνόρων πωλήσεις αντιπροσώπευαν το 82,4% των συνολικών πωλήσεών της σε αξία, από 76,5% που ήταν το 2014. Πάντως η εταιρεία παραμένει leader στην ελληνική αγορά με μερίδιο της τάξης του 26,1% σε αξία.
Σε ότι αφορά τα καθαρά κέρδη της ΦΑΓΕ, διαμορφώθηκαν στα 14,7 εκατ. δολάρια το 2015 από 100.000 δολάρια το 2014. Η σημαντική αυτή βελτίωση αποδίδεται από την εταιρεία, κυρίως στην αύξηση του μικτού κέρδους, το οποίο στις 31 Δεκεμβρίου του 2015 ανήλθε στα 312,200 εκατ. δολάρια από 267,100 εκατ. δολάρια το 2014. Έτσι το μικτό κέρδος ως ποσοστό επί των πωλήσεων το 2015 ήταν 48,2%, σε σύγκριση με 40% το 2014.
Ο κύριος λόγος για την αύξηση αυτή ήταν η μείωση των τιμών του γάλακτος που χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο των ΗΠΑ κατά 33,3%, όπως αντίστοιχα και της τιμής αυτού που χρησιμοποιείται στις ελληνικές μονάδες κατά 17,7%, σε σχέση με το 2014. Τα EBIDTA διαμορφώθηκαν σε 144,652 εκατ. δολ. έναντι 97,590 εκατ. δολ. το 2014.
Σε ότι αφορά ειδικότερα την αγορά των ΗΠΑ, η εταιρεία αναφέρει ότι το μερίδιό της στην κατηγορία της (plain yogurt) διαμορφώνεται στο 30,1%, ενώ στο σύνολο της αγοράς γιαουρτιού φθάνει το 5,6% σε αξία(στοιχεία Nielsen).