Η έκδοση πρόκειται να καλυφθεί κατά κύριο λόγο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD) αλλά και την Παρευξείνια Τράπεζα και αποσκοπεί στην άντληση ρευστότητας για την κάλυψη ομολόγου που λήγει τον επόμενο χρόνο τέτοια εποχή.
Το ακριβές τάιμινγ της έκδοσης του ομολόγου δεν έχει αποφασιστεί, καθώς η εταιρία δεν θέλει να συμπέσει με την έξοδο της χώρας στις αγορές, οπότε οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν αφού ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με το αν και πότε θα εκδοθεί το ελληνικό ομόλογο.
Εγκυρες πηγές ανάφεραν ότι το επιτόκιο, το οποίο διαπραγματεύονται τα ΕΛΠΕ είναι κοντά στο 4%.
Στόχος του ομίλου είναι αφενός να μειώσει το κόστος δανεισμού και αφετέρου να εξασφαλίσει ρευστότητα για μελλοντικές επενδυτικές κινήσεις, τόσο για επέκταση στη λιανική αγορά των Βαλκανίων όσο και στις έρευνες υδρογονανθράκων.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος - Ενέργειας προχωρεί τις διαδικασίες για την κατακύρωση του “οικοπέδου 2“, για το οποίο τα ΕΛΠΕ έχουν αναδειχθεί ως προτιμητέος επενδυτής.
Τέλος, το διυλιστήριο της Ελευσίνας θα παραμείνει κλειστό ως τα μέσα με τέλη Σεπτεμβρίου, καθώς η εταιρία με αφορμή τη βλάβη που παρουσιάστηκε την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισε να κάνει πλήρες shut dawn και εργασίες επισκευής, Ετσι το επόμενο shut down του διυλιστηρίου θα γίνει σε δύο χρόνια, το 2019.