Διαγωνισμό για την πρόσληψη του τεχνικού συμβούλου που θα αναλάβει την κατασκευή πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου αερίου (LNG) ετοιμάζεται να προκηρύξει η ΔΕΠΑ.
Στόχος της εταιρίας είναι η προκήρυξη να “βγει στον αέρα” ως το τέλος Μαρτίου.
Το LNG carrier της ΔΕΠΑ, χωρητικότητας 3.000 κ.μ, που θα τροφοδοτεί με υγροποιημένο φυσικό αέριο άλλα πλοία στον Πειραιά και σε άλλα ελληνικά λιμάνια, θα είναι το πρώτο της κατηγορίας αυτής, στην Ελλάδα και στην Ανατολική Μεσόγειο, όπως έχει ανακοινώσει η ίδια η εταιρία.
Το νέο σκάφος θα μπορεί να ικανοποιήσει ανάγκες τροφοδοσίας πλοίων με LNG στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ παράλληλα θα είναι σε θέση να μεταφέρει υγροποιημένο αέριο και σε άλλα μεγάλα λιμάνια της χώρας, υποστηρίζοντας στην πράξη τη μετάβαση της ελληνικής ναυτιλίας στην εποχή των νέων, περιβαλλοντικά φιλικών καυσίμων.
Για το νέο της εγχείρημα η ΔΕΠΑ έχει υπογράψει σύμβαση συγχρηματοδότησης της επένδυσης από την ΕΕ.
Η ΔΕΠΑ είναι συντονιστής και εταίρος του συγχρηματοδοτούμενου από την Ε.Ε. προγράμματος POSEIDON MED II που αποσκοπεί στην διείσδυση του LNG στη ναυτιλία, καθώς και του προγράμματος BlueHUBS που αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου και έχει σαν αντικείμενο την κατασκευή των πρώτων μέσων τροφοδοσίας LNG. Το BlueHUBS έχει προϋπολογισμό 66 εκατ., το ποσοστό συγχρηματοδότησης φθάνει στο 30% και θα υλοποιηθεί την περίοδο 2019-2022.