Σύμφωνα με πηγές των εργαζομένων «λόγω των χαμηλών μερισμάτων της ΔΕΠΑ Υποδομών, η εταιρεία Διεθνών Έργων δεν έχει την απαραίτητη κεφαλαιακή επάρκεια προκειμένου να ακολουθήσει τον έτερο μέτοχο (Edison) στην υλοποίηση του παραπάνω επενδυτικού πλάνου της εταιρείας ΥΑΦΑ ΠΟΣΕΙΔΩΝ Α.Ε. έτσι ώστε να παραμείνει ισοδύναμος μέτοχος στην εταιρεία». Όπως εκτιμούν, «η πιθανότερη εξέλιξη θα είναι ότι η συμμετοχή της «ΔΕΠΑ Υποδομών» στην εταιρεία «Διεθνών Έργων» σύντομα να εξαϋλωθεί επ’ ωφελεία της Edison ή κάποιου άλλου, με συνέπεια η χώρα να απωλέσει ένα σημαντικό εργαλείο άσκησης γεωπολιτικής στρατηγικής στον ενεργειακό τομέα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την πρακτική σε διεθνές επίπεδο, σύμφωνα με πηγές των εργαζομένων, εταιρείες που συμμετέχουν στην ανάπτυξη διεθνών έργων υποδομής διασυνοριακού χαρακτήρα να είναι είτε παραγωγοί υδρογονανθράκων, είτε μεγάλες εμπορικές εταιρείες (BP, ENI, Total, Statoil, Sonatrach κλπ.) είτε μεγάλοι διαχειριστές συστημάτων μεταφοράς φυσικού αερίου (Transmission System Operators – TSOs) όπως είναι η SNAM, η Fluxys, η Endesa κλπ. Κι αυτό γιατί όλα τα μεγάλα διεθνή έργα σαν αυτά που αναπτύσσει η ΔΕΠΑ, είναι εντάσεως κεφαλαίου και απαιτούν ισχυρούς μετόχους που συνήθως ταυτίζονται με τους ίδιους τους χρήστες (shipper) των έργων.