Αισιόδοξη για τις ελληνικές μετοχές που σχετίζονται με το εμπόριο εμφανίζεται η HSBC σε έκθεσή της. Εκτιμά ότι η ανάπτυξη θα είναι ελαφρά μικρότερη από αυτή της προηγούμενης χρονιάς, 1,7% έναντι 1,9%, πιστεύει ότι θα επιταχύνει σε 2% του ΑΕΠ το 2021. Ωστόσο σημειώνει ότι καταγράφεται ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης (φτάνοντας σε ιστορικά επίπεδα τον Ιούλιο του 2019), ενώ συνεχίζεται η μείωση της ανεργίας.
Υπό αυτό το πρίσμα εκτιμά ότι οι ελληνικές εταιρείες που παρακολουθεί θα έχουν λιγότερα εμπόδια φέτος και αυτό θα τους επιτρέψει να εστιάσουν στα αναπτυξιακά τους πλάνα.
Με βάση τα παραπάνω διατηρεί τη σύσταση «αγορά» για την Jumbo και αυξάνει την τιμή στόχο από τα 18 ευρώ στα 20 ευρώ. Στηρίζεται στις αυξημένες πωλήσεις στη Ρουμανία (επεκτείνεται το δίκτυο με στόχο τρία νέα σημεία πώλησης το 2020 αφού προηγουμένως προστέθηκαν τρία το 2019) και τον ισχυρό ισολογισμό με καθαρό ταμείο (392 εκατ. το πρώτο εξάμηνο). Βλέπει δε, ισχυρότερα περιθώρια καθώς η πίεση από τα αυξημένα κόστη μεταφοράς περιορίστηκε.
Σε ότι αφορά τον ΟΠΑΠ η σύσταση παραμένει «αγορά» και η τιμή στόχος αυξάνει στα 12 ευρώ από 11 ευρώ προηγουμένως. Η περίοδος μεγάλων οργανικών επενδύσεων σχεδόν τελείωσε και τα οφέλη από τα υψηλότερα περιθώρια (GGR) και τα χαμηλότερα κόστη αναμένεται να φανούν τα επόμενα χρόνια (τα οφέλη ήδη είναι ορατά στην κερδοφορία, σημειώνει).
Η είσοδος του ΟΠΑΠ στο διαδικτυακό σύστημα, με δικές του κινήσεις και εξαγορές, είναι θετικό βήμα για να διασφαλίσει ότι θα συνεχίσει να έχει κυρίαρχη θέση στην ελληνική αγορά στοιχηματισμού, τονίζει η HSBC. Αυτό προσφέρει διαφοροποίηση καθώς και ισχυρό μομέντουμ στην «πάνω γραμμή».
Παράλληλα ωριμάζουν τα VLTs οδηγόντας σε ισχυρότερα έσοδα το β’ εξάμηνο αλλά και την επόμενη χρονιά. Ο κανιβαλισμός επί των άλλων παιχνιδιών (ειδικά το ΚΙΝΟ) υπήρξε περιορισμένο, κάτι θετικό κατά τον οίκο.
Τέλος ο ΟΠΑΠ παραμένει εταιρεία που προσφέρει ισχυρό μέρισμα (περιμένει μερισματική απόδοση 6% τα επόμενα δυο χρόνια).