Με στόχο να αλλάξει η λογική των αναρτήσεων και να μεταφερθεί η προσοχή στο περιεχόμενο και όχι στα likes, το facebook προσανατολίζεται στην απόκρυψη του αριθμού των like κάτω από κάθε ανάρτηση.
Οι χρήστες θα μπορούν να πατούν πάνω στο εικονίδιο του «like» σε φωτογραφία, κείμενο ή βίντεο που αναρτάται στην πλατφόρμα, αλλά μόνο ο δημιουργός της ανάρτησης θα γνωρίζει πόσοι χρήστες έχουν πραγματοποιήσει like.
«Σχεδιάζουμε να κρύψουμε τον αριθμό των "like" στο Facebook», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος της εταιρίας.
Το Facebook ήδη δοκιμάζει σε ορισμένες χώρες αυτή τη δυνατότητα στην πλατφόρμα Instagram. Οι χρήστες μπορούν να γνωρίζουν πόσα «like» έχει αποσπάσει η φωτογραφία που έχουν αναρτήσει και πόσες φορές έχουν προβληθεί τα βίντεό τους, αλλά αυτά τα αριθμητικά στοιχεία δεν εμφανίζονται πλέον δημόσια.
Το Twitter επίσης δοκίμασε αυτή τη μέθοδο, αλλά διαπίστωσε ότι οι χρήστες του μέσου αυτού ενδιαφέρονται λιγότερο για tweets όταν δεν συνοδεύονται από στατιστικά στοιχεία δημοτικότητας τους.