"Το LNG εκτός από περιβαλλοντικά φιλικό, διαθέτει και μια ασφαλή και εφαρμοσμένη τεχνολογία ως προς την αποθήκευση, μεταφορά και χρήση του, που το καθιστούν μία από τις πιο αποδοτικές και συμφέρουσες λύσεις για τους πλοιοκτήτες, ικανή να στηρίξει την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας".
Αυτό τόνισε ο Γ. Πολυχρονίου, Συντονιστής Διευθυντής Δραστηριοτήτων Στρατηγικής Ανάπτυξης, Διοικητικών & Πληροφορικής της ΔΕΠΑ, μιλώντας στο 5ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της "Ναυτεμπορικής" με τίτλο: «Η ναυτιλία στη δεκαετία των μεγάλων αλλαγών και προκλήσεων».
Συμμετείχε στην 1η ενότητα του συνεδρίου με θέμα «Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του πλοίου: Νέα καύσιμα μειωμένου θείου – Αποτίμηση των πρώτων ημερών».
Στην ομιλία του ο κ. Πολυχρονίου, υπογράμμισε τον καθοριστικό ρόλο του υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) στην προσπάθεια της ελληνικής ναυτιλίας να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και να προσαρμοστεί στους νέους αυστηρότερους διεθνείς κανονισμούς. Κατεύθυνση στην οποία κινείται ήδη γοργά, η ναυτιλία της Δυτικής και Κεντρικής Μεσογείου.
Η ΔΕΠΑ, τόνισε ο κ. Πολυχρονίου, πρωταγωνιστεί στη δημιουργία μίας βιώσιμης και αποτελεσματικής εφοδιαστικής αλυσίδας LNG στην Ανατολική Μεσόγειο, διασφαλίζοντας τον ανεφοδιασμό πλοίων με LNG στον Πειραιά στα μέσα του 2022, και ανοίγει τον δρόμο για πιο «καθαρές» και ανταγωνιστικές θαλάσσιες μεταφορές στην Ανατολική Μεσόγειο και παράλληλα καθιστά τη χώρα μας σταυροδρόμι της ναυτιλιακής δραστηριότητας στην ευρύτερη περιοχή.