Η ζημιά που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια, στον κλάδο του αυτοκινήτου, είναι πολύ μεγάλη και οι απώλειες για τις επιχειρήσεις είναι τεράστιες, με επιπτώσεις στους εργαζομένους. Υπάρχουν, ωστόσο, περιθώρια, αν βελτιωθούν τα χρηματοοικονομικά , να δούμε ξανά την εγχώρια αγορά να ξεπερνά, σε ετήσια βάση, τις 80.000 μονάδες καινούργιων επιβατικών, οπότε, συν τω χρόνω, είναι δυνατό να επέλθει η πολυπόθητη ανάκαμψη. Τα παραπάνω τόνισε ο Πάνος Δάβαρης, επικεφαλής του ομώνυμου ομίλου (Π&Ρ Δάβαρη), που, αντιπροσωπεύει τα προϊόντα της Hyundai και της Kia στην Ελλάδα.
Μιλώντας στο περιθώριο δημοσιογραφικής παρουσίασης, του νέου Hyundai i20, δεν έκρυψε την ανησυχία του, όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει τα θέματα της επικαιρότητας, δηλώνοντας, χαρακτηριστικά, ότι «αν τα πράγματα αφεθούν στη μοίρα τους, τότε υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για το λεγόμενο W Effect, δηλαδή, το φαινόμενο της ανεξέλεγκτης, επαναλαμβανόμενης, απότομης ανόδου και καθόδου, κάτι, που δεν θα το αντέξει η ελληνική κοινωνία».
Ο κ.Δάβαρης εμφανίσθηκε απογοητευμένος, μεταξύ άλλων, για το γεγονός πως μια ολόκληρη γενιά απόμαχων της εργασίας πιέζεται οικονομικά και θα υποστεί ακόμη μεγαλύτερο πλήγμα από τα εξόχως χαμηλά επίπεδα των συντάξεων. Και, την ίδια ώρα, όπως είπε, το κράτος δεν είναι σε θέση να περιορίσει τη μαύρη αγορά. Έτσι, ένας ολόκληρος λαός δεν ξέρει τι του γίνεται. Κατά το γνωστό επιχειρηματία, οι ηγεσίες, σε όλα τα επίπεδα, δεν έδειξαν, ως τώρα τον καλό τους εαυτό. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια, πρόσθεσε, καταλογίζοντας, μάλιστα, ανωριμότητα, στην παρούσα κεντρική εξουσία για το θέμα του ΦΠΑ. «Ένα τέτοιο θέμα (η πιθανή μείωσή του, δηλαδή) δεν προαναγγέλλεται, πριν ληφθούν οι τελικές αποφάσεις, διότι, παγώνει την αγορά».
Καταλήγοντας, είπε, πάντως, ότι πρέπει να αισιοδοξούμε, γενικώς, παρά τις αντιξοότητες, σημειώνοντας, παράλληλα, πως έχει μεγάλη αξία, στην όλη προσπάθεια του επιχειρηματικού κόσμου, να επιβιώσει υπερβαίνοντας τις δυσκολίες, η σωστή ενημέρωση των πολιτών-καταναλωτών από τα ΜΜΕ και τον Τύπο, που, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.