Τουλάχιστον μέχρι το 2030, σκοπεύει να διατηρήσει ζωντανό το Land Cruiser η Toyota, με την ιαπωνική εταιρία να πρέπει να λάβει υπόψιν της τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων οι οποίες αρχίζουν και επιβάλλονται όχι μόνο στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και σε όλο τον κόσμο.
Στη Δυτική Ευρώπη θα διατίθεται με τον turbo κινητήρα diesel 2,8 L των 204 PS, ωστόσο, ως πρώτο βήμα, η Toyota θα το εξοπλίσει, σε άλλες αγορές, με ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο. Αυτό αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,4 L και ηλεκτροκινητήρα με μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 1,87 kWh, με αποτέλεσμα να προκύπτει συνδυαστική ισχύς 330 PS και ροπή 630 Nm.
Παρόλα αυτά, ακόμα και αυτή η έκδοση δεν φαντάζει ικανή για να διατηρήσει, από πλευράς εκπομπών ρύπων, το νέο Land Cruiser σε κάθε αγορά στην οποία θέλει να το διαθέτει η Toyota. Έτσι, σύμφωνα με πληροφορίες εξετάζει τις προοπτικές υιοθέτησης plug-in hybrid κινητήριων συνόλων, κυψελών καυσίμου υδρογόνου, ακόμα και μια BEV ηλεκτρική έκδοσή του.
Η πλατφόρμα TNGA-F στην οποία βασίζεται δίνει τη δυνατότητα διαφορετικών υβριδικών επιλογών, ωστόσο θα πρέπει να τροποποιηθεί για να μπορέσει να υποστηρίξει και τα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα. Και οι μηχανικοί της Toyota αρχίζουν ήδη να εξετάζουν τα θετικά και τα αρνητικά κάθε περίπτωσης, προκειμένου να λάβουν τις οριστικές αποφάσεις τους.
Σαφώς οι ηλεκτρικές παραλλαγές έχουν το πλεονέκτημα των μηδενικών εκπομπών ρύπων, ωστόσο μπορεί να μην είναι τόσο αποδοτικές σε πολύ ζεστές ή κρύες συνθήκες. Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου θα έδιναν μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά θα μείωναν το χώρο για τους επιβάτες, ενώ και το δίκτυο ανεφοδιασμού δεν είναι, ακόμα, εκτεταμένο.
Τέλος, τα PHEV κινητήρια σύνολα διατηρούν τα πλεονεκτήματα της αυτονομίας, της δυνατότητας ρυμούλκησης και του εύκολου ανεφοδιασμού, αλλά εκπέμπουν ρύπους, έστω μειωμένους σε σχέση με τα «απλά» υβριδικά.