Αυτή είναι η θέση που αξίζει σε ένα τόσο επιτυχημένο στέλεχος, όπως ο Λούκα Ντε Μέο.
Να αναλάβει το τιμόνι μιας αυτοκινητοβιομηχανίας και αυτήν την εποχή ανέλαβε το τιμόνι της SEAT, προερχόμενος από την Audi.
Τον Λούκα τον γνωρίσαμε πολλά χρόνια πριν, επί «καλής» εποχής Lancia. Από τότε μα είχε κάνει εντύπωση το πόσο διαφορετικά «έβλεπε» το μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης. Αυτό το μήνυμα το ελάμβανες σε κάθε συζήτηση μαζί του, σε κάθε παρουσίαση νέου μοντέλου, που λάμβανε άλλη διάσταση.
Ο Λούκα πριν από τον ιταλικό όμιλο, ήταν στη Renault και στη Toyota, και, αυτός ήταν που έπεισε τους γιαπωνέζους να φέρουν το Prius στην αγορά της Ευρώπης. Κίνηση που γνώρισε και γνωρίζει επιτυχία για τον Ιαπωνικό κολοσσό, κάτι που οφείλεται αποκλειστικά στον Λούκα Ντε Μέο.
Άκρως επικοινωνιακός ο Ιταλός, και, φυσικά μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός, ότι από τους Ιταλούς τον «άρπαξε» ο όμιλος VW.
Ο Λούκα πήρε αμέσως θέσεις κλειδιά τόσο στην VW όσο και στην Audi , ενώ η μετακίνησή του στη SEAT, αναμένεται να δώσει άλλον αέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία της Βαρκελώνης, αρκεί βέβαια να τον «αφήσουν» και οι σκληροπυρηνικοί Γερμανοί του ομίλου VW.
O Λούκα Ντε Μέο έχει βραβευθεί από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό δημοσιογραφικό οργανισμό AutoBest ως «άνδρας της χρονιάς» (manbest) για το 2008.