Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
SΕΑΤ Leon 1.2 TSI
Με ενδυναμωμένη ισχύ
Τρίτη, 13/10/2015

Μια ομπρέλα προστασίας από την καταιγίδα των πετρελαιοκινητήρων φαίνεται πως έχουν στήσει αρκετά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας, με κινητήρες βενζίνης στα 1.200 κ. εκ.. 

Η παρέα περιλαμβάνει τα Nissan Pulsar 1.2  DIG-T, Toyota Auris 1.2T, Peugeot 308 1.2 Puretech, Citroen C4 Cactus, ενώ ο παλιότερος είναι το SΕΑΤ Leon. Με τη διαφορά όμως ότι το ισπανικό μοντέλο επανέρχεται στη μάχη του ανταγωνισμού με αναβαθμισμένο τον κινητήρα 1.2 TSI, καθώς η ισχύς του αυξήθηκε από τους 105 στους 110 ίππους. 

Η κατασκευή του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα παραμένει η ίδια, διαθέτοντας αλουμινένιο μπλοκ, δυο εκκεντροφόρους επικαφαλής, σύστημα άμεσου ψεκασμού και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής. Οι πέντε επιπλέον ίπποι ωστόσο έχουν μεγαλύτερο εύρος απόδοσης, καθώς καλπάζουν από τις 4.600-5.600 σ.α.λ., ενώ οι απερχόμενοι 105 ίπποι κινούνταν στο φάσμα των 4.500-5.000 σ.α.λ. Αμετάβλητη παρέμεινε η ροπή των 175 Nm, συνεχίζοντας να εκδηλώνεται από τις 1.400-4.000 σ.α.λ. Πράγματι αυτό που εισπράττει ο οδηγός είναι η αίσθηση ενός κινητήρα υψηλότερου κυβισμού, που μπορεί να παραμείνει ψυχωμένος στις υψηλότερες στροφές, ενώ ταυτόχρονα βελτιωμένες εμφανίζονται και  οι επιδόσεις. 

Πιο συγκεκριμένα η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται πλέον 9,9 δευτ. έναντι 10,2 δευτ., ενώ  η μέγιστη ταχύτητα αυξήθηκε από τα 191 στα 194 χλμ./ώρα. Στα ίδια επίπεδα των 114 γρ./χλμ. διατηρήθηκαν οι εκπομπές C02, όπως και η επίσημη μέση κατανάλωση των 4,9 λίτρων/100 χλμ. Σε πραγματικές συνθήκες κίνησης η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 7,2 λιτρα/100 χλμ., με το ρολό τους να παίζουν το σύστημα Start/Stop και οι σύντομες διαδρομές του 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου (προαιρετικά διατίθεται και το αυτόματο DSG των 7 σχέσεων). 

Μην αναζητήσετε εμφανισιακές διαφορές στο «σώμα» του Leon, καθώς ακόμα και αυτός που θα εντοπίσει το λογότυπο TSI στο πίσω μέρος δε μπορεί να γνωρίζει για την ισχυροποίηση που έχει δεχτεί ο βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων. Οι καθαρές σχεδιαστικές γραμμές παραμένουν βασικό χαρακτηριστικό του Leon, ενώ αυτό που το κάνει κατά κύριο λόγο να ξεχωρίζει από το Ibiza είναι οι μεγαλύτερες διαστάσεις του και τα διαφορετικά πίσω φωτιστικά σώματα. 

Κατ’ επέκταση και στο εσωτερικό δεν υπάρχει καμία επέμβαση, ενώ ο οικογενειακός χαρακτήρας του Leon προκύπτει από την άνεση χώρων για τους πίσω επιβάτες και το ικανοποιητικό πορτμπαγκάζ των 380 λίτρων.  

H τρέχουσα τιμή των 14.640 ευρώ (με όφελος απόσυρσης) για το πεντάθυρο SΕΑΤ Leon 1.2 ΤSI των 110 ίππων στην έκδοση Elegance, είναι σίγουρα μια αρκετά συμφέρουσα πρόταση για όσους δεν κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως και επομένως δεν είναι αναγκασμένοι να περάσουν στον πετρελαιοκινητήρα 1.6 TDI των 90 ίππων που κοστίζει 16.170 ευρώ

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Seat
Τη θέση του γενικού διευθυντή της Seat, αναλαμβάνει ο Αντρέας Χριστοφορίδης. Ο Αντρέας Χριστοφορίδης αναλαμβάνει μαζί με τις Hyundai-Kia και τη Seat, την ...
Νέο SEAT Ibiza
Την πρώτη μας οδηγική επαφή είχαμε με το νέο Seat Ibiza επί ελληνικού εδάφους και το αρχικό συμπέρασμα ήταν ...
SEAT
Ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες συνδεσιμότητας της SEAT, έδειξε ο πρωθυπουργός της Ισπανίας, Μαριάνο Ραχόι, ο οποίος επισκέφτηκε το ...
SEAT Ateca
Πριν ακόμα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στο Ηνωμένο Βασίλειο το SEAT Ateca, έλαβε σε εγχώριο επίπεδο βραβείο καλύτερου ...
SEAT
Αυτή είναι η θέση που αξίζει σε ένα τόσο επιτυχημένο στέλεχος, όπως ο Λούκα Ντε Μέο. Να αναλάβει το τιμόνι ...
Τα πρώτα σκίτσα του επερχόμενου crossover
Το πρώτο crossover της SEAT ολοένα και πλησιάζει να γίνει πραγματικότητα, καθώς μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου 20V20, έρχονται ...
SEAT Ibiza Cupra
Τα «δόντια» της δείχνει και πάλι η ισχυρότερη έκδοση Cupra του SEAT Ibiza, καθώς πλέον βρυχάται μέσω του βενζινοκινητήρα ...
SEAT TOLEDO
Η SEAT Τεχνοκάρ, σε συνέχεια του πρόσφατου λανσαρίσματος του νέου Toledo στην Ελληνική αγορά, ενισχύει την παρουσία της στην ...
 
 
Το κλείσιμο τουλάχιστον τριών εργοστασίων στη Γερμανία με σκοπό να μειώσει χιλιάδες θέσεις εργασίας εξετάζει ο Όμιλος VolksWagen σύμφωνα με εκπροσώπους των εργαζομένων ...
Μια ολοκληρωμένη εμπειρία φόρτισης προσφέρει η ΔΕΗ στους οδηγούς ηλεκτρικών οχημάτων, με την ενεργοποίηση του bluePass, της νέας υπηρεσίας της ΔΕΗ που με ...
Η BMW Group Korea ανακοίνωσε ότι εγκαινίασε τον χώρο στάθμευσης για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (EV) μαζί με την GS Group και την ...
Εν αναμονή της αποκάλυψης του Renault 4 E-Tech electric που θα πραγματοποιηθεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 14 Οκτωβρίου, η Renault αποκαλύπτει ...
Τρία χρόνια λειτουργίας και συνεχούς ανάπτυξης συμπλήρωσε η ΔΕΗ blue, έχοντας δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα που πλέον έχει παρουσία ...
Την ανανέωση της στήριξής της, ως Μέγας Χορηγός και Χορηγός Ονομασίας του ιστορικού θεσμού του EKO Acropolis Rally και για τη διετία 2026-27, ...
Στη σημερινή βιομηχανία φορτιστών EV, η έλλειψη αξιοπιστίας, οι περίπλοκες εμπειρίες φόρτισης για τους οδηγούς και η ανεπαρκής απόδοση επένδυσης (ROI) είναι τρεις ...
Η ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ΔΕΗ blue, προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης και διατηρεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων φορτιστών στην Ελλάδα και η ...
Με πρόσφατη ανακοίνωσή της, η JV Leapmotor International,ξεκινάει τις εξαγωγές στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους με 9 κράτη να είναι τα πρώτα ...
Ένα ηλεκτρικό βαν όπως το ETP3 της BYD, είναι ιδανικό για επαγγελματική χρήση και κίνηση σε αστικό περιβάλλον με την αυτονομία να φτάνει ...
Σε δοκιμαστική λειτουργία έθεσε σήμερα η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων την ηλεκτρονική εφαρμογή chargingcost.gr που αφορά στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόκειται για ...
Η Ολυμπιακή Φλόγα των 33ων Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Παρίσι 2024», ξεκίνησε το ταξίδι της με στόχο να καλύψει 5.202 χιλιόμετρα και 563 ναυτικά ...