Το υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας έχει ζητήσει από την Ευρωπαική Επιτροπή να ερευνήσει τις εκπομπές καυσαερίων των αυτοκινήτων της Fiat Chrystler, όπως αναφέρει ο ευρωπαικός ιστότοπος Euractiv.
Mετά το σκάνδαλο με τους ρύπους της Volkswagen, η γερμανική αρχή για τα αυτοκίνητα, η KBA, άρχισε να κάνει τεστ ρύπων σε αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών, συμπεριλαμβανομένης και της Fiat.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες των Γερμανών στην Κομισιόν, τα τεστ που έκανε η ΚΒΑ δείχνουν ότι στα μοντέλα 500 Χ, Fiat Doblo και τζίπ Renegate, μπορεί να αποδειχθεί ότι γίνετια μή νόμιμη χρήση ορισμένων εξαρτημάτων που αλλοιώνουν την πραγματική εικόνα των καυσαερίων.
Εκπρόσωπος της Fiat δήλωσε χθες πως τα αυτοκίνητα της εταιρίας ανταποκρίνονται στους κανονισμούς για τους ρύπους, όπως ισχύουν στην ΕΕ σήμερα και δεν περιέχουν εξαρτήματα που παραποιούν τις εκπομπές καυσαερίων,
Εν τω μεταξύ ο πρώην Επίτροπος Βιομηχανίας και Επιχειρήσεων της ΕΕ Gunter Verheugen αναγκάστηκε να υπερασπσιστεί τον ευατό του στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο από τις σε βάρος του κατηγορίες περί μυστικών συμφωνιών με την βιομηχανία αυτοκινήτου.
Ο κ. Verheugen δήλωσε στην εξεταστική επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του, 2004-2010 ήταν «ξεκάθαροι» οι κανονισμοί της ΕΕ για τις εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα. Οι επικριτές του υποστηρίζουν ότι η υιοθέτηση πολιτικών φιλικών προς τη βιομηχανία αυτοκινήτου επέτρεπαν την χειραγώγηση των διάφορων τεστ για τα καυσάερια.