Θετικά μεγέθη, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 1,6%, σε σύγκριση με το 2013, κατέγραψε η Bosch Ελλάδας, το 2014. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Ιωάννης Κάπρας, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη θετική εξέλιξη των μεγεθών της Εταιρείας το 2014, τα οποία ήταν, όπως είπε, απόρροια της αναπτυξιακής στρατηγικής της. «Το περασμένο έτος αποτελεί αναμφισβήτητα σημείο αναφοράς για εμάς. Το 2015, συνεχίζουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, επενδύουμε στην καινοτομία και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, προσφέροντας λύσεις που κάνουν τη ζωή ευκολότερη και ασφαλέστερη», τόνισε, χαρακτηριστικά. Ήδη, το 1ο τρίμηνο του 2015, η εταιρία σημείωσε 12% αύξηση πωλήσεων. Σε ότι αφορά τις προοπτικές της στην εγχώρια αγορά, η εταιρία εστιάζει και αναπτύσσει βιώσιμες και αποτελεσματικές λύσεις που αφορούν στη δημιουργία και την εξέλιξη
εξοπλισμού και υπηρεσιών ηλεκτροκίνητων οχημάτων, υπηρεσιών λογισμικού για το Internet of Things, MEMs αισθητήρων για χρήση σε αυτοκίνητα και smart phones, έξυπνων, αποτελεσματικών και διασυνδεδεμένων λύσεων για την πόλη (Smart City), το αυτοκίνητο (Smart Car) και το σπίτι (Smart Building).
Bάσει ενοποιημένων στοιχείων, το EBIT της εταιρείας ανήλθε σε 4,3% έναντι 1,7% την αντίστοιχη περσινή περίοδο, καταγράφοντας αύξηση 152%. Στο πλαίσιο αυτό, όπως σημειώθηκε αρμοδίως, το 2014 ήταν η πρώτη θετική χρονιά μετά την κρίση για την εταιρεία, που διεύρυνε σημαντικά το αποτύπωμά της και σταθεροποίησε τη θέση της στην ελληνική αγορά. Το κοινωνικό οικονομικό αποτύπωμα, ειδικότερα, της Εταιρείας (μισθοί, φόροι εισοδήματος, εισφορές κ.ά.), πέρυσι, ανήλθε σε 4,5 εκ. ευρώ
Οι πωλήσεις της ανήλθαν, συνολικά, στα 33,1 εκ. ευρώ.
Σήμερα, η Βosch διαθέτει τα προϊόντα της σε εκατοντάδες καταναλωτές, έχοντας σημαντικά μερίδια αγοράς σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Δραστηριοποιείται στους κλάδους της τεχνολογίας αυτοκινήτου, της βιομηχανικής τεχνολογίας, των καταναλωτικών αγαθών, καθώς και στον κλάδο της ενέργειας και τεχνολογίας κτιρίων. Μετράει 102 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην Ελλάδα. Δραστηριοποιείται και μέσα από μία πλήρως καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής, αυτήν της BSH (οικιακές συσκευές) -πρόκειται για εταιρία με διαφορετικό ΑΦΜ από την Bosch Ελλάδας και με ξεχωριστή διοίκηση, υπαγόμενη απ’ ευθείας στα κεντρικά του Μονάχου. Αποτελεί μέλος του διεθνούς ομίλου Bosch, ενός εκ των κορυφαίων παγκοσμίως προμηθευτών τεχνολογίας και υπηρεσιών. Παράλληλα, διατηρεί εξαγωγική δραστηριότητα σε 3 χώρες (Κύπρος, Αλβανία, Μάλτα). Η εταιρεία απασχολεί 66 εργαζομένους και αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του ανθρώπινου δυναμικού στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, επενδύει διαρκώς, όπως ανέφερε ο κ.Κάπρας, στη συνεχή και πολύπλευρη ανάπτυξη των στελεχών της, προάγοντας την εξέλιξη και εκπαίδευσή τους μέσω ειδικών προγραμμάτων ανάπτυξης, εξειδίκευσης και ψυχαγωγίας του προσωπικού.
Ακόμη, η εταιρεία στο πλαίσιο της εταιρικής της κοινωνικής ευθύνης, υποστηρίζει και επενδύει σταθερά στις καινοτόμες πρωτοβουλίες, τη νεανική επιχειρηματικότητα και τη νεανική απασχόληση. Πιο συγκεκριμένα, η Bosch Ελλάδας χρηματοδοτεί εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες που εστιάζουν στην καινοτομία (TEDx NTUA, TEDx AUEB κ.ά.) και βρίσκεται σε επαφή με τα περισσότερα πανεπιστημιακά και τεχνολογικά Ιδρύματα της Ελλάδας, παρέχοντας ευκαιρίες πρακτικής άσκησης και εκπαίδευσης. Στο ίδιο πλαίσιο, το ίδρυμα «Robert Bosch» σε συνεργασία με άλλους εταίρους, ανέλαβε το 2014 την πρωτοβουλία στήριξης της Ashoka Ελλάδος, η οποία στοχεύει στην επίλυση του προβλήματος της ανεργίας στη Νότια Ευρώπη (Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία) μέσω του εντοπισμού κοινωνικών επιχειρηματιών και της υποστήριξής τους με υποτροφίες. Ο Όμιλος Bosch είναι ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως προμηθευτές τεχνολογίας και υπηρεσιών. Το οικονομικό έτος 2014 είχε πωλήσεις της τάξης των 48,9 δις ευρώ και απασχολούσε 290.000 υπαλλήλους. Οι δραστηριότητες του ομίλου χωρίζονται σε τέσσερις επιχειρηματικούς τομείς: Μobility Solutions, Βιομηχανικής Τεχνολογίας, Καταναλωτικών Αγαθών καθώς και Ενέργειας και Τεχνολογίας Κτιρίων.