Εντυπωσιακά αποτελέσματα κατέγραψε ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός τομέας της Bosch, το Mobility Solutions, το πρώτο τρίμηνο του έτους. Οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 13% . «Τόσο σε τεχνολογικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, η θέση μας είναι τόσο καλή, που, θα έχουμε, φέτος και πάλι σημαντικά γρηγορότερη αύξηση από την αγορά», δήλωσε ο δρ Rolf Bulander, πρόεδρος του εν λόγω τομέα, στην 62η διεθνή συνέντευξη Τύπου της εταιρίας, στο Μπόξμπεργκ της Γερμανίας (19-21 Μαΐου 2015). Το 2014, ο επιχειρησιακός όγκος του Mobility Solutions αυξήθηκε κατά 8,9 %, δηλαδή, δύο φορές πιο γρήγορα από την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις σημαντικών συστημάτων όπως του αντιολισθητικού συστήματος ΕSP, των συστημάτων άμεσου ψεκασμού βενζίνης και diesel αυξήθηκαν κατά, περίπου, 20 %. Στο μέλλον, η Bosch θα προσφέρει όλο και περισσότερες λύσεις, που, θα ελέγχουν τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούν, θα καθοδηγούνται είτε συμβατικά είτε αυτοματοποιημένα, ακόμη, ή, ακόμη, θα διασυνδέονται τα αυτοκίνητα και τα άλλα μέσα μεταφοράς. «Ξανασκεφτόμαστε την έννοια του Mobility, και προσανατολιζόμαστε γύρω από ένα πολύμορφο πλαίσιο, που, περιλαμβάνει ποδήλατα, τρένα, και λεωφορεία», υπογράμμισε ο κ. Bulander , εξηγώντας αυτόν τον νέο στόχο. « Η Bosch ως επιχείρηση κοιτάζει πέρα από τον ορίζοντα». Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται, πάντως, στον καλύτερο συνδυασμό των συμβατικών μηχανών εσωτερικής καύσης και σύγχρονων ηλεκτροκινητήρων. Στόχος της Bosch, την ίδια ώρα, είναι να επιτευχθεί μεγαλύτερη αυτονομία στην ηλεκτροκίνηση, κατά 10%, μέσω και της ίδιας της διαχείρισης της ενέργειας των μπαταριών. Έτσι, εκτιμάται πως η αυτονομία των σχετικών οχημάτων θα έχει διπλασιασθεί, στα τέλη της παρούσας δεκαετίας.