Τα «δόντια» της δείχνει και πάλι η ισχυρότερη έκδοση Cupra του SEAT Ibiza, καθώς πλέον βρυχάται μέσω του βενζινοκινητήρα TSI των 1.8 λίτρων, ο οποίος τροφοδοτεί και το Polo GTI.
Η ισχύς του είναι αυξημένη κατά 12 ίππους φτάνοντας τους 192 καθαρόαιμους ίππους, ενώ ωφελημένη βγαίνει και η ροπή του, η οποία αφήνει πίσω της τα 250 Nm του παρελθόντος και μετρά πλέον 320 Nm, στο ευρύ φάσμα των 1.450-4.200 σ.α.λ.
Πως ερμηνεύονται όμως τα παραπάνω στον τομέα των επιδόσεων; Κρατηθείτε γερά γιατί το Ibiza Cupra μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,7 δευτ. και να αγγίξει την τελική ταχύτητα των 235 χλμ./ώρα. Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με την επίσημη μέτρηση της μέσης κατανάλωσης, η «δίψα» του για καύσιμο σβήνει μόνο με 6,0 λίτρα/100 χλμ.
Πατώντας το κουμπί με την ένδειξη CUPRA Drive ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, επιλέγοντας ανάμεσα στην άνεση και τη σπορ αίσθηση. Το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS, βελτιώνει την πρόσφυση στις καμπές του δρόμου και μειώνει την τάση υποστροφής, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στις ανηφόρες, αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων με την ενεργοποίηση των φρένων έπειτα από ένα χτύπημα και σύστημα ανίχνευσης κόπωσης του οδηγού.
Το Ibiza Cupra πατάει σε 17αρες ζάντες αλουμινίου, διαθέτει LED φώτα ημέρας, καλύμματα με μαύρο γυαλιστερό ένθετο για τους εξωτερικούς καθρέπτες και τραπεζοειδή εξάτμιση τοποθετημένη στο κέντρο του μαύρου διάχυτη.
Εμφανέστερες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, όπου συναντάμε το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ConnectApp με οθόνη αφής, υποστηρίζοντας τις εφαρμογές Apple Car Play και Android Auto, ενώ μέσω του MirrorLink επιτυγχάνεται εύκολη συνδεσιμότητα με smartphones. Με μια πιο προσεκτική ματιά παρατηρούμε ακόμα μερικές ανασχεδιάσεις στο τιμόνι, στους αεραγωγούς και στον πίνακα οργάνων.